Blogimaailmassa kiertää monenlaisia kiitos- ja kunniamainintoja, tässäpä niistä yksi. Oikeasti olen iloinen kun minua muistetaan, mutta häkellyn helposti. Osittain kirjoitan blogia itselleni koska en jaksa pitää akustista päiväkirjaa, mutta olkapäällä istuu se kirjailija-maahinen joka tolkuttaa kirjoita-kirjoita-kirjoita-muillekin! Kun näkee näitä kukkasia ja muita nappeja jaettavan, tulee myös luettua monia blogeja joihin ei muuten törmäisi. Ja sehän on pelkästään kivaa ja avartavaa.

Savisuti muisti minua kunniamaininnalla seuraavin perustein:
"Tämä on kunniamaininta sinulle kauniista, taitellisesta ja henkisesti rikkaasta blogista. Ei tarvitse jatkaa jos et halua. On ilo käydä blogissasi."

1315597.jpg

Kiitos Savisudille. Kyllä haluaisin jatkaakin, mutta olen pakkaamassa matkaa varten ja perhe painostaa minua koneen äärestä pois (miksi vain äiti tietää missä on kadonnut sukka??) (=kadonneiden kalsareiden lahkeen sisällä).

*****
Tässä päivän Kummastus: talitiainen lauloi TII-ti-TYY tänään ja mitä ihmettä, pihassamme on puntti tulppaaneita täydessä kukassa! :-D Matkalle lähtiessä ei kannata jättää kukkia vaasiin, nehän voi tökätä hankeen lapsen kanssa (siis ei lasta hankeen tökäten kuitenkaan) !

1315691.jpg

1315673.jpg

Nyt suorin sukseni ladulle eli käyn pakkaamaan, aikuistenoikeesti. Ehkä vielä palajan koneelle illemmalla, ensin katson kuitenkin ohjelman Venäjän keisareista. Ja sitten olenkin kypsä kuukahtamaan.

Ainiin, naiset. Kuukuppi on hyvä keksintö. Suosittelen. Don't worry, be happy!