Ne paljonpuhutut ja vaikeat ovet oli väärää kokoa, mahdoton yhtälö ja kaikki minun syytä.Olen kesäkuusta asti ollut numerosokea, en osaa hoitaa raha-asioita kunnolla, en osaa lukea numeroita ja sekotan se toisiinsa, en muista yli kolmen numeron sarjoja ja nyt tämä: sain ovien mitat ja totesin ne käyviksi vaikka niissä oli 10cm liikaa joka suuntaan ja syy on minun. En myöskään patistanut miehiä mittaamaan ovia hakiesamme, vaikka minusta ne näyttivät liian isoilta - olenhan ommellut 4-vuotiaasta saakka ja mitat on minulla "silmissä".

----------
(poistettu)
----------

Käytiin kirjastossa jossa luin lapselle, pelasin labyrinttipeliä, olin kaikin puolin normaali mikä minulle on kyllä ihan epänormaalia. Nuo ovet oli viimeinen pisara, jokelan ja kaiken jälkeen. Olen kesäkuusta, kuten aiemmin mainittukin, sotkenut meidän raha-asiat kun hahmotusvaikeus käy yhä selvemmäksi ja tarvitsisin apua. Muistini on todella lyhyt ja alan epäillä että päässäni on oikeasti jotain pahasti vialla.Olen aina ollut hyvä numeroiden ja niitten suhteiden kanssa, käytännön raha-asiat olen hoitanut hienosti jo yli 10 vuotta.
Olen ollut haka konekirjoituksessa, nyt kirjoitan virheitä ja mitä oudompia sanoja, tavut ja kirjaimet menee väärinpäin ja joudun editoimaan kuin peipponen.

Haenko apua vai tyydynkö tilanteeseen. En kehtaisi pyytää apua tällaisiin, joku voi väittää niitä vain sattumiksi mutta minulla on nyt jatkuva pelko mitä teen väärin seuraavaksi. Kun tavaroitakin on ollut ihan ihme paikoissa ja paperit hukkuvat ym ym.

Työhuoneen katto valmistuu, voin pian sanoa että minullapa on katto pääni päällä.