Heidi R laittoi minulle "meemin", johon nyt poikkeuksellisesti vastaan mutta jätän teille sen jatkamisen omaksi huoleksenne. En kehtaa haastaa ketään, koska olen itse niin huono tässä.
Koska olen myös tosikko, saan lievästi näppyjä tuosta huolettomasta meemi-sanan käytöstä :-D

Kurssimeemi

Ideoi 5-10 kurssia, joille haluaisit osallistua, ja haasta viisi muuta jatkamaan meemiä. Koska kurssille on kuulemma kivempaa osallistua kavereiden kanssa, ota omalle kurssilistallesi mukaan yksi haastajasi kursseista, jolle haluaisit myös osallistua.

  • Kuinka lisätä myötätuntoa muita kohtaan (opettajana Dalai Lama) (Tämä oli haastajan oma kurssi, johon voisin osallistua)
  • Kuinka pitää selkä ja niska hyvässä asennossa koko ajan
  • Kotihieronta ja -hellintä (mieluiten niin, että itse on vastaanottavana osapuolena)
  • Vapaa ja vallaton maalaus jättisuurille kankaille jossain saaristossa (majakan sisätilatkin käy kun tuuli puhaltaa kuitenkin kankaat mereen)
  • Viikinkikäsityöt Rosalassa (täysihoidolla tietysti, piiiitkä kurssi!)
Siitäpä ideoimaan vaikka omaksi iloksenne. Minun olisi oikeasti vaikea osallistua millekään kursseille tai koulutukseen, koska sosiaalinen puoli vie niin paljon energiaa. Hyvä ystäväni sanoo: "Olen ihminen, siis opin" mutta minusta ei tunnu yhtään samalta. Ainakin tarvitsisin triplasti enemmän aikaa asioitten omaksumiseen ryhmässä.