Tein kimpullisen luonneanalyysejä pikatestien muodossa ja sain kuulla olevani sadeasu, Lahti, Paso doble, Charlotte ja sananlasku Ahkera äiti kasvattaa laiskoja tyttäriä. Olen myös rentouttava golfloma, Kaunotar-Lumikki-ja joku sekä hiukan Tarzanin Jane, elämäni on romanttinen elokuva ja olen epäilyksettä ortodoksi. Henkinen ikäni on 2 vuotta ja olen sopivasti hörhö. Puhtaana 60-lukulaisena edustan yllättäen indietä (mitä se on?), olen nörttimies mutta sisäinen maisemani on sateenkaari. Taidesuunnista naivismina olen ihanan kaunis. Koska olen VW Beetle niin pitipä tehdä myös ötökkätesti: olen perhonen.

"Suo, kuokka ja sirkusteltta!"
***

1753699.jpg
Aamussa parasta on pienen pojan uni ja tuoksu.
Ps. Olen näköjään myös Hera, avioliiton jumalatar :-D (eikö näistä testeistä nyt ikinä tule loppua...)