Miten tämä viikko menikään..? Olen hiukan pihalla yhä, en jaksaisi keskittyä mihinkään, en laittaa ruokaa, en olla paikoillani. Olen juossut sairaalasta toiseen, odottanut tytärtä leikkauksesta joka meni hyvin,  tuskaillut laastareiden kanssa, maannut jääpussin päällä, virkannut monta kännykkäpussia, yrittänyt olla ahmimatta suklaata (turhaan), kutonut villatakkia, etsinyt netistä kuvia Dotee Dolleista ja lukenut lehtiä. Olen itkenyt puhelimessa, käynyt uuvuttavan keskustelun sairaalan sossun kanssa (loppujen lopuksi asia sujui hyvin, kunhan kävi selväksi että meillä ei mikään OIKEASTI suju normaalisti), ostanut uuden viron kielen sanakirjan (entinen hävisi, näin sen viimeksi vessassa), yrittänyt selvitellä velipojan asioita, saanut kiinni kotisairaanhoidon liepeestä ja pinonnut ihania koivuhalkoja. Olen nähnyt Sirkuksen ihan läheltä. Se oli näkövammaisten koululla, jossa siellä kin siis olen käynyt. Olen hiihtänyt jään yli Seurasaa... eikun enhän olekaan, tosiaan. Sitä en ole tehnyt tällä(-kään) viikolla. Ilovalmari oksenti aamulla rajusta, mutta on nyt ihan hilpeä oma itsensä.

Olen allerginen neomysiinille ja hajusteille. Ja teipeille :-D Hoitaja teippasi selkäni, ihan valehtelematta, niskasta vyötärölle saakka niitten allergianappuloiden peitoksi ja se oli kyllä kurjaa. Sitten vielä sanottiin ettei saa stressata ettei teipit irtoo - miten voi olla lunkisti kun pitää viedä tytär leikkaukseen, josta ei tiedä etukäteen tarpeeksi ja lisäksi istua odottamassa osastolla milloin tyttö kärrätään takaisin ja missä kunnossa?

Kävimme eilen kirkolla, siis Kirkolla, keräsimme ison ämpärin täyteen aronianmarjoja, teen niistä taas soppaa talven pimeinä vitamiinittomina päivinä. Oli muutenkin kiva käydä, siellä tuttuja ja mukavia ihmisiä, ihan kuin kotiin tulisi. Ilovalmarilla on ikioma tapahtumakin, Valo on Jyväskylässä, harmi vain että olimme päiväsaikaan liikkeellä. Kirkko nääs on koevalaistu hienosti. Näimme vain lamppuja ja piuhoja, mutta Ilovalmari oli hyvin tyytyväinen.

Yritän olla ihmisiksi, leipoa kakun. Virkata. Katsoa telkkarista jotain piristävää. Tiskaan ja ripustan pyykkiä.  Ihan oikeesti salaisesti haluaisin olla jossain Irlannin nummilla tuulettamassa tukkaani.