Osallistuin ensimmäistä kertaa Aarrevaihtoon. Minulle on tärkeää ja terapeuttista ilahduttaa tuntemattomia ihmisiä - kuten Postcrossingissa tässäkään ei entuudestaan tiedä kenelle laittaa postia. Erityisesti tässä vaihdossa minua ilahdutti aarreystäväni blogi, sieltä jäi jokunen sanontakin elämään - esim. onneton olmi ! Tuota olen toistellut jo pari viikkoa...

Postcrossingia olen jo joutunut jarruttelemaan, koska minulla on pari vakituista kortinvaihtajaa nyt eikä millään repeä kaikkeen - ei näillä rahoilla varsinkaan!

Tein lappusia käsitöihini, tulostin onnekkaasti taas väärinpäin liudan arkkeja. Idea osoittautuikin toimivaksi, olkoot jatkossakin siis väärinpäin (kunhan muistan miten se tehtiin...)! Tällaisen ruusunkuvan tein tavaramerkikseni (ei liity vyöruusuun kuitenkaan!!! :-D):

1870437.jpg
Olen maalannut ikkunaristikoita ja juossut erilaisissa terapioissa. Aika kuluu näinkin...