Suunnittelin niin ettei vaan tarttis ajaa kylille kuin kerran, korkeintaan kaksi, niin eikö pitänytkin suihkia eestaas kolmasti :( Olen oikein harmistunut, mutta selvittiin. Ei se mitään jos minä ajaisin, mutta kun Mies. Siitä saa päänsä kipeäksi. Tulikin yllättäen yksi lääkärikäynti (joka meni hyvin) ja lasten vientiä ja vielä minun poloisen fysioterapia. Auh voih. Nyt ollaan kotona ja ladataan akkuja huomista varten. Saatetaan mennä Jyväskylään ostamaan mulle vedostuspaperia ja vietäis nuo tyttären kissat, sitten jäisi vaan kolme kisua meille...(aika kenkkua avata yöllä ovia kissoille yksi kerrallaan!!!)
Olen kaivertanut tänään yhtä kuvaa, joka taas tuli väärinpäin kun minä en ikinä muista kääntää sitä mallia peilikuvaksi - ei se mitään, käännän sen sitten koneella... Oikein ammattitaitoinen esitys jälleen kerran...

1213265.jpg

Löysin tällaisen vanhan jutun netistä Ekokylässä asumisen ajoilta :) Hauska lukea mitä on ollut silloin. Ja outoa lukea itsestään.

Lainasin kirjastosta Liisan ja Mariuksen kirjan Pakko juoda? jota olenkin odotellut jo pitkään. Ja lisää Myrskyluotoa. Lapsi lainasi sen kamalan Betha-piirretyn sekä Kössi Kengurun, joka näin 70-lukulaista aina ilahduttaa.