Leikkasin eilen aamulla hiukseni, naps naps vaan - minulla on sellainen saksikäsiedvard-juttu, leikkaan ilman peiliä ja unohdan tarkistaa lopputuloksenkin. No on se ihan hieno, tänään tarkistin. Ihmeellistä. Minä en ole ollut kymmeneen vuoteen enää pitkätukkainen, yrityksiä on ollut kyllä. Ei sitä tukanvenytystä kestä, kutittaa ahistaa ja harmittaa moinen lättäpää. Olihan se pitkä huiskale silloin joskus, enkä sitä hyvällä muistele. Olihan se nätti. Kananpyllykampaus on vielä nätimpi, naama ei näytä niin pitkältä (niin mihin tämä paasto nyt valuu hei??) ja olen pirteämpi, joka ei kyllä ole tänään näkynyt olemuksessani. Sisäisesti olen varmaan hyvinkin pirteä.

Piiloudun koneen ääreen iltasadun ajaksi, vaikka parempaakin tekemistä olisi. Olen vielä aamuisissa tunnelmissa, kävin psykologillani ( :-) kuinka hienostunutta!) ja se olikin hyvä käynti. Kaiken lisäksi sain vielä kahvin ja muffinsinkin - pystyykö sinun psykologisi samaan???
Hän on oikeasti ihana ihminen. Voisimme olla ystäviä, jos hän ei olisi minun schrinkini. Tai ehkä jotenkin olemmekin.

Olen melko uupunut, päivä alkoi tyttären tukanvaalennuksella  koska eilinen vaalennus epäonnistui ja se oli korjattava ennenkuin hän suunnisti Tampereelle kaverinsa kanssa. Kerronko mihin. No kerron. Tyttäreni juuri-16v meni katsomaan/kuulemaan Chrystal Snowia Pinkiin. Kyllä. Pink ei ole Tampereen nuorisotoimen kerhotalo. Siellä oli klo 18-22 K15 ja mukavaa oli kuulemma. Olen itse huomannut mm. SETAn tilaisuuksissa, että siellä saa olla omana itsenään oli sitten mikä tahansa, millainen tahansa. Olisin voinut vaikka mennä mukaan, mutta ei mua varmaan olisi huolittu :-(

Tiskasin suuuuren tiskin, laitoin ruuat, nukuin päiväunet, kirjoitin kortteja, luin uutisia netistä. Siinä tämä päivä, ei mainittavaa. Tai sitten minulla on lyhyt muisti. Kenties lyhyempi kuin Miehellä, jonka muisti oli sentään 5m pitkä, kun tänään ajoi postilaatikon ohi. (Ainiin, posti pitää ottaa!)

Vielä pitää kertoa yksi juttu pikkupadoista. Ilovalmari söi makaroonia ja alkoi voihkia "aah, aah, aah". Toivottavasti ei tee niin hoidossa!!!!

1354969.jpg

***
Arvatkaa mitä. Ei muuten kannata rasvata käsiä ja sitten tulla tietokoneelle.

****