Niin kävi että oli ostettava punaisehko hiusväri, se haisee paraikaa päässäni ja vavistuksella odotan lopputulosta. Oranssia, oranssia, huutaa sieluni jostain syystä. Energianpuutetta kenties? Saakohan tämän häivytettyä jos tulee katumus? Olin punapää ikävuoteni 12-35, luulisi tuon ajan jo riittäneen. Kotkotuksia!

Hauska kuva kasvimaan laidalta, ruukut olivat kuplineet itsensä näkyviin!
1622518.jpg

Olen laittanut kasvimaata ja odotellut sadetta. Eilen illalla ripsui hiukan, ripsuisi nyt enemmän kun kaivo tyhjenee uhkaavasti. Kohta siirrymme ämpärikylpyihin ja kaikenlaiseen säännöstelyyn. Kannettu vesi pysyi kaivossa toissavuonna kolme kertaa jonkin aikaa, mutta jospa ei tarvitsisi nyt siihen taas ryhtyä.

Kuukauden kuluttua minulla on piiloviidakko, sinne kun menen kyykkyyn niin kukaan ei löydä. Sen verran taimia tuli taas kasvatettua ja jokainen niistä on laitettava johonkin koloon. Teemme yläpellolle lampea, eli kaivamme kuoppaa. Olen uurastanut kolmen lapionpiston syvyydessä muutaman päivän ja selkää sanoo jo selkeästi EI. Kottikärryllisiä on kaadettu kasvimaalle joka paikkaan, hienoa hiekkaa ja savea, siihen lisäksi kompostitavaraa  - turvetta pitäisi kai hankkia kyytipojaksi. Voi kukkaset armaat kasvakaa nyt, kaalit nouskaa, tehkää minulle piilo ja perheelle ruokaa!