Tällaiseen meemiin (tms) pitää tarttua! Mikä elokuvakohtaus kuvailisi minua ja kokemuksiani parhaiten?

Koska olen niin moninainen olento, en osaa valita. Ehkä osuvin kuvaus löytyy Amadeuksesta - tässä tiivistelmä, joka ei oikeastaan ole kohtaus sanan varsinaisessa merkityksessä! Jos ihan vakavasti mietin niin löydän muistini sopukoista montakin kohtausta - mutta miten ne löytää netistä mukamas ja tähän laittaa? Elämäni on joskus kuin Monty Python-leffoista ja niitä löytyisi pilvin pimein... Kohtaus jota ei löydy on esim. se, missä miehet jonottavat työkkärissä elokuvassa Housut pois. Fannyn ja Alexanderin intro on niiiin pitkä, ettei kukaan jaksa minun pitkästyttävää elämääni katsoa niin kauaa. Sen alku riittäisi. Tämä the Commitmentsin pätkä olisi upea olla. Joskus olen ehkä hiukan ollutkin.

1810328.jpg

Olen ehkä eniten Tyttö ja helmikorvakoru.